Overnatting og mat

Basketskolen er med overnatting for deltakere fra 12 år, dvs. født 2012. 10 og 11 åringer deltaker på alt annet, bl.a. alle treninger, spill, aktiviteter og måltider i tiden fra morgen til kveld. Dette av hensyn til hjemlengsel. 10 og 11 åringer som er komfortable med å overnatte på Basketskolen, hvor vi bor ca. 12 på hvert klasserom, er naturlig nok velkomne til det.

Leikvollhallen ligger i Risenga idrettspark like ved Asker sentrum, som bl.a. inneholder stor svømmehall, ishockeyarena for Frisk Asker, tennishall, fotballbaner med mer. Overnatting er i klasserom på nye Risenga ungdomsskole. Det er våkne nattevakter og flere ledere som overnatter på Risenga. Venner kan bo sammen!

Husk å ta med soveunderlag (ikke dobbel av plasshensyn) og sovepose/dyne og pute.

Vi kan forsikre dere om at det kommer til å bli et veldig bra arrangement – som vanlig.

MÅLTIDER

Det serveres frokost, formiddagsmat, middag og kveldsmat og vi tar hensyn til allergier og andre viktige ting i forbindelse med mat. Informasjon om allergier etc. meldes i god tid på mail (basket@basketskolen.no) før oppstart og aktuelle deltakere tar kontakt med vårt kjøkkenpersonale ved første måltid. Vi har i utgangspunktet ikke spesielt tilbud til vegetarianere ut over det som serveres av tilbehør til kjøtt, kylling og fisk.