Bindende påmelding

Deltakeravgiften er kr 3 300, bortsett fra Plus one hvor deltakeravgiften er kun kr 1 200. Inkludert i prisen er alle treninger, andre aktivitetstilbud ledet av våre Aktivitetsverter, overnattinger i klasserom og 4 måltider pr hele dager, inkl. varme måltider. Alle vil motta en flott reversible campshirt.

Refusjon av deltakeravgift kun ved legeerklæring på skade/sykdom, minus kr. 500 før 15. mai og kr 800 etter 1. juni. Når det er mindre enn tre dager (dvs. fra 21. juni) til oppstart Basketskolen og under arrangementet vil det ikke gis refusjon. Legeerklæring sendes umiddelbart og senest 5. juli til basket@basketskolen.no. Ved skade/sykdom under basketskolen, vil deltaker bli ivaretatt av vårt hjelpeapparat.

Dersom Basketskolen ikke lar seg gjennomføre som planlagt, vil refusjon bli foretatt med fratrekk av påløpte dokumenterbare utgifter for arrangør.